FANDOM

Vildan Atasever
Vildan-Atasever
Data i miejsce urodzenia 26 lipca 1981 (34 lata), Bursa, Turcja
Wzrost 1,62 m
Mężowie İsmail Hacıoğlu (od 2010 do 2015), Taylan Kılınç (od 2001 do 2007)
Filmy i programy TV Przeznaczenie (2006)

Kurtlar Vadisi (od 2003) Osmanlı Cumhuriyeti (2008) Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kösem (2015 - ? )

Rola w serialu Sułtanka Hümaşah

Vildan Atasever — turecka aktorka telewizyjna i teatralna oraz prezenterka. W 2015 roku wcielała się w rolę Sułtanki Hümaşah w serialu Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kösem.

Biografia

Urodziła się w roku 1981 w Bursie. Aktorstwem zajmuje się od 15 roku życia. Jej pierwszą poważną rolą było wystapienie w Kadın İsterse. Zagrała wtedy córkę Hülya'i Avşar. Aktorki w rolach matki i córki wystapiły również w filmie 2Girls, gdzie Vildan wciela się w nastolatkę o imieniu Handan a Hulya w jej matkę Leman. Dzięki temu serialowi wygrała nagrodę Golden Orange w kategori "najlepsza aktorka w roli pierwszoplanowej". Rok później była znów nominowana do nagrody za rolę w filmie Destiny. Od 2015 roku wciela się w rolę Sułtanki Humasah w serialu Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kösem, gdzie już po raz trzeci rolę jej matki gra Hülya Avşar.

Ciekawostki

  • Posiadała tatuaż który przedstawiał Simbę, lwa z filmu animowanego Król Lew. Ostatecznie jednak postanowiła go całkowicie usunąć.
  • Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kösem było jej trzecim wystąpieniem na dużym ekranie u boku Hülya'i Avşar, aktorki zawsze graly odpowiednio córkę i matkę.

Galeria